söndag 27 oktober 2013

Negativt inlägg deluxe. 
Har legat sjuk hela veckan. Eller inte kunnat ligga still förrän nu mren sjuk i alla fall.
Däremot fick vi oss ut på en dejt i fredags - jag å Gurra. Vi åt på Allstar medan Millie var hos mamma och Hans. Det var trevligt att få en stund helt själva sådär men samtidigt har vi ju varenda kväll efter att hon somnar ensamma så jag tror ändå att vi kände att det inte var nå särskilt att få vara helt ensamma... Nästa gång får hon nog följa med :)
Å på tal om annat.
Hus.
Det är sjukt svårt att bestämma sig för hur vi ska göra.
Vi kikade nämligen på ett hus förra helgen men det är inte helt säkert att de kommer att sälja ens - vilket gör det ännu svårare för om vi bestämmer oss att köpa å så känner de att de vill bo kvar... Jajja.
Minus är i alls fall att det inte finns garage eller carport. Å ingen plats för det heller. Plus är att vi aldrig kommer att hitta ett hus med så många rum... 
Jajja!
I övrigt har jag slagit viktrekord i veckan. Jag har varit nere på. 69,5. Då började jag trå mat för jag vill ha kontrollen över viktnedgången - jag ska inte pressa ner mig för att jag är sjuk utan jag ska gå ner av att promenera känner jag. 
Sen så har Millie lärt sig att hämta mat själv ur kylskåpet nu så nu måste vi hitta en lösning innan kylskåpet står öppet hela tiden...
Nu ska jag ta mig lite frukost.
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar