måndag 1 september 2014

Löning.

Idag spenderade jag mer pengar än vad jag någonsin har gjort på en dag tidigare i mitt liv - tror jag då....
Eftersom det verkar bli en tripp till Ammarnäs med brudar å barn så införskaffade jag nya kläder, kängor och en bärryggsäck. Inte bara för denna resa såklart. Mina jaktbrallor var så stora att de till å med började glipa fram mellan bältet å kroppen - missformade kan man säga...
Nåja, jag är ju nöjd iaf - även om jag måste be Gurra om att betala vissa räkningar denna månad.... Jag får ju ge igen nästa månad - då jag fyller år eller nått ;)

Äntligen har mysan somnat så nu ska vi göra budget å kanske se Idol? Jag tror att jag har blivit gammal. Jag tycker varken om Idol, Big Brother eller Paradise Hotel längre...men jag försöker verkligen...... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar