tisdag 14 juni 2016

Livet går vidare.


Oj, vilken respons mitt förra inlägg fick. Jag antar att det var tack vare Elisabeth - tack!

Jag skrev det för att jag tänkte att NÅGON här i Burträsk kanske kände likadant och kunde känna att hen inte var ensam. Men det var visst rätt många som kunde känna igen sig. 


Jag har inte varit så aktiv efter inlägget då jag drabbades av någon maginfluensa som satte sig i hela kroppen. Jag hoppas febern ska slås ut snart så jag blir pigg igen. Jag är måttligt less på att vara sjuk nu. 

Jag har knappt varit utanför huset på flera veckor heller men i fredags var jag faktiskt på skolavslutning på Bodbysunds miljöskola. Bara för att. Det var så fint och trevligt.
Och på lördagen var jag faktiskt också ute en sväng då det hade anordnats en överraskningsdag för Erica som alltid är så snäll med alla runtom i Burträsk. Hon ger gåvor, bakar åt folk och sänder fina och peppande ord runtomkring sig. En riktigt fin människa.

Vädret har fortfarande inte skrikit sommar riktigt än. Jag längtar faktiskt efter sommaren men framförallt så längtar jag efter en paviljong att kunna sitta i. Vi hittar banne mig ingen som känns klockren för vår gård... Jag vill ha en stor sexkantig... Har ni några tips så hör gärna av er. Jag har hittat EN på nätet och den är 4x4 m. och kostar typ 5000 kr. Finns det andra alternativ mån tro?

Nu ska jag vila mig frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar