söndag 20 oktober 2013

Fullt upp som vanligt.
Gjorde min sista praktikdag i fredags och nu ligger jag sjuk. Är impad över att jag klarade mig 5 veckor även om jag mått så här varje helg haha.
Vad har hänt sedan sist då?
För det första har Millie fått tid för hjärtoperation i Göteborg den 7 november. Det känns lite jobbigt men det ska ju förhoppningsvis gå bra!
För det andra så fyllde jag år förra helgen vilket resulterade i mycket fina presenter så som ett underställ (craft), en pyjamas, ett förkläde med tillhörande burkar till köket, Depend gellack (göra egna gelénaglar på ett enkelt sätt. Inte förlängning utan förstärkning), pengar, tidningar, två kokböcker, ett sånt där typ ställ med trådkorgar som ska in i garderoben och en inredningsinspirationsbok :)



Jo jag bakade en slags chokladtårtkaka med höstinspiration haha :)
För övrigt var vi å kikade på ett hus igår...men det är svårt att bestämma sig...
Imorgon blir det Umeå igen!
Jag bjuder på fler bilder sedan sist :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar