söndag 15 december 2013

Äntligen hann jag baka lite lussebullar - kanske måste jag baka fler så att de räcker hela julen...
Millie hjälpte mig :)
I övrigt har vi myst på kvällarna då Millie är så slut efter att ha spenderat dagarna med alla kompisar på förskolan...
Å vilken underbar helg sen!
Igår träffades vi fyra vänner med våra döttrar hos Maria. Helt sjukt att vi sitter där med barn allihopa. Två av dem med två barn dessutom. Hur har de hunnit det? ;) Jättekul var det att få träffa en av dem som jag inte sett på länge dessutom :) Millie somnade rätt snabbt och sov bort mestadels av tiden men :p
Igår kväll drog vi vidare, tre av oss, och spelade Rummy hos Sara där även Lisa var - som förr helt enkelt! Riktigt mysigt :) 
Jag hade gjort saffranspannacotta med pepparkakssmulor kvällen till ära. Det var helt okej men inget man vill äta mycket av.
Idag fick jag dessutom sovmorgon - till kl 9!! Somnade ju visserligen senare än vanligt så sömnen kanske inte blev längre men känslan var härlig :)
Vi har lekt här inne på förmiddagen men just nu vilar vi lite då Millies hosta blir för jobbig efter lite spring. Jäkla skitförkylningar. Jag är less på dem nu.
Nåja, nu ska jag planera dagens mat få se!
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar