lördag 28 december 2013

Julen har varit fantastisk på alla sätt och vis. Fina julklappar, god mat och framförallt en massa trevligt folk. 
Å dessutom - den 17 december fick jag ett jobberbjudande här i Burträsk som börjar den 7 januari. Visserligen sträcker det sig "bara" till den 31 juli än så länge men det känns bra. Jag tog det alltså ;) Dessutom fick jag, just innan jag skrev på anställningsbeviset, besked om att distanskursen var avklarad och examensarbetet inskickat. Så nu inväntar jag att påbörja mitt första arbete som utbildad förskollärare samtidigt som jag ska ta examen i januari. Mycket att se framemot :)
Bjuder på lite fler bilder från julhelgen:
I går kom Anna, Marie, Emeli, Sara och Peter hit. Vi spelade spel och pratade om vartannat hela kvällen. 
Idag har vi varit här hemma och tagit det lugnt. Vi har spelat Wii Sports och Millie sa bara "ojojojoj! OJ!!" Haha. Hon tycker det var intressant ;)
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar