lördag 4 januari 2014

2014.

Det nya året är här. Jag hoppas på ett fantastiskt år som vanligt :)
Igår fick vi besked om att vi måste lägga till saker i vårt examensarbete vilket gör att jag måste åka ner till Umeå imorgon för att få det klart. Är less nu och hade släppt detta. Men men, sånt är livet.
Idag har vi i alla fall varit inne i Skellefteå och busat på Leos Lekland med Millie :) 
Hon trivdes :) 
Resten av dagarna har spenderats här hemma så det var skönt att komma ut lite. 
Eller jag har ju jobbat lite på fritidsgården men ändå :)
Just ja, jag köpte en ny vinterjacka idag också. En typ blå ;) i strl 36?!?!? Har jag aldrig haft tidigare. Men den var väldigt stor i storleken ;) 
Färgen stämmer bäst överens med bilden ovan, fast lite "fränare" i verkligheten. 
Nu ska jag hoppa i säng så att jag orkar köra ner imorgon bitti :)
God natt allesammans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar