tisdag 21 januari 2014

Millie är fortfarande sjuk så jag har vab:at sedan mitt på dagen igår. Jag känner hur min fina lön bara försvinner men vad gör det? Tydligen tillhör det här att vara småbarnsförälder :p
Idag ska jag dock ta ut Millie på en promenad. Måste se om hon orkar att vara ute eller hur hon blir. Skulle ju vilja att hon kan åka till förskolan imorgon... Hon har i alla fall ingen feber verkar det som...
I övrigt har jag startat projekt källare nu. Måste fixa nå grejer innan det är färdigt men sen så :) Tyvärr glömde jag ta en före-bild när det var som värst men många av er har ju själva sett det ;p
Det känns i alla fall riktigt bra och det bästa av allt är att vi får ett rum uppe ledigt för eventuella framtidsplaner ;)
Just nu sitter Millie och ser på Emil i Lönneberga efter frukosten. Jag ska invänta att mina bröder vaknar för att se om de kan komma och bära lite grejer till mig ;)
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar