onsdag 5 mars 2014

Fullt upp i livet. 
Nässelutslag har invaderat min kropp sedan en vecka tillbaka och de verkar inte vilja lämna mig trots två besök på akuten, ett med kortisontabletter + konstant medicinering med antihistamintabletter. De var borta lördag-måndag men kom tillbaka igår igen. Visserligen bara tre stycken men idag är de fem... Nåja, jag hoppas att det bara är tillfälligt... 
I övrigt hoppas jag på att kunna jobba en hel vecka denna veckan. Vi har vab:at Millie och varit sjuka själva om vartannat. Skitförkylningar!!!! 
Idag ska jag visserligen till tandläkaren så det blir inte en hel dag idag heller men...
Gurra fyllde förresten år i söndags :) Det firade vi med att, som vanligt, åka på House of Metal i Umeå och bo på hotell. I år blev det dock lite annorlunda mot för som vanligt... Vi var och kollade Millies hjärta i fredags och det såg jättebra ut, allt var nästan tillbaka som vanligt igen så om 9 månader får vi en utskrivningstid där hon förmodligen friskförklarad :D
Efter det besöket så var jag så slut av alla utslag och medicin så vi stannade på hotellet med Gurra till på lördag men eftersom att Millie hade feber igen då så åkte jag och hon hem. 
Så Gurra fick fira sin födelsedag på lördagen med oss och sen fick han åka buss hem på söndagen :)
Nu ska jag snart bege mig mot jobbet och hoppas på att det illamående som kommer och går inte blir något mer.
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar