fredag 21 februari 2014

Fredag idag? Jasså? Jaha det är därför jag är sjuk... Två helger har vi nu haft under 2014 där alla har varit friska här hemma. Jag har klarat mig mer än att varit på gång att bli sjuk hela tiden men igår bröt det verkligen ut rejält. Hade feber i onsdags men tog en alvedon å höll modet uppe... Igår bröt jag bokstavligen ihop då kroppen började skrika STOPP! Så sedan igår mitt på dagen har jag legat nedbäddad. I morse gav höftj*veln upp så jag har nu stökat undan disk i köket och sånt för att då igång kroppen. Nu blev jag svimfärdig igen. Har inte testat febern än men känner mig inte mer än förkyld idag så det ska väl förhoppningsvis gå över under helgen. Marknadshelgen. Jag har viktiga saker att uträtta imorgon så jag försöker proppa vitaminer idag få se om de kan göra något på så kort tid ;) 
I övrigt har vi det bra här hemma :) Det är full fart på familjens yngsta medlem och hon har börjat säga "mamma, titta", "titta mamma", "mamma, kom", "mamma, ga (bygga)" eller "häär Pippi" (låter som "här är Pippi") :) helt sjukt vad tiden går!
Nu ska jag hinka en kopp kaffe, hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar