onsdag 25 mars 2015

Det nya året.


Med våren så kommer också det hektiska livet tillbaka.
Hektiskt men roligt kan jag sammanfatta det hela som nu.
Politiken rullar på och det är utbildningar, möten, träffar och nämnder om vartannat.
Riktigt intressant är det!
Millsan har fått börja smaka liiiite godis ibland - syns det att hon är nöjd på bilden?
Det roliga är att hon inte åt något av det. Och det är det vi vet också. Att hon inte gillar det.
Än.
Hon gillar dock Kinderägg. Lite väl mycket. Så det får hon bara nån enstaka gång. Inte varje lördag alltså.
För övrigt har livet rusat iväg med bad, bus, lek, vila, semlor med blåbärssylt i, bullbak, FLYTT osv.
Ja det är sant. Vi har flyttat. Jag ska visa lite bilder på huset framöver.
Vi har inte flyttat långt.
Kanske 500 meter ungefär...
Jobbet flyter på och jag älskar att jag inte har fått några nässelutslag än (PEPPAR PEPPAR!).
Däremot verkar pollen vara tidig även i år - kan ju bero på det sjukt varma vädret som varit.
Idag var det dock -12 när jag åkte till jobbet så det pendlar lite kan man säga.
Men nå mycket mer snö lär det ju inte bli. Det tinar rejält om dagarna.
Nä nu ska jag ta mig lite kvällsfika.
God natt allesammans - och på ÅTERSEENDE ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar