torsdag 26 mars 2015

Planering.

Oj vad mycket idéer jag har i mitt huvud om inredning. Och det bästa av allt är att det inte känns betungande utan bara roligt och inte stressigt.
Förhoppningsvis töms huset på Ringvägen helt i helgen och sen är det bara lite städning kvar. 
Garage och uthus är inte färdigt än men det blir senare - eftersom vi byter hus så är det svårt att gör allt samtidigt.
Är hemma med Millsan idag efter att jag fick åka hem efter halva dagen igår och VAB:a. Hon har feber stackarn ❤️ 
Men vi myser och hon är då lite busig idag så jag antar att hon håller på att bli frisk.

Jag försöker hänga med lite i debatten på SVT forum där Annie Lööf är med tillsammans med landsbygdsföretsagare och LRF bland annat.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från telefonen;
Skidor på tv i gamla huset...
Trött tjej!
"Det bästa man har sätter man på bordet"

Entré till nya huset!

Prioritering; det första jag "inredde" i nya huset. Dåligt ljus = dåligt foto.

Nya utsikten från köksfönstret - som att bo i fjällen ❤️

Ideellt arbete i Kvarnberget! Millie hjälpte också till ❤️
Första natten i nya huset och i nya sängen...
Nya huset 💜
Millie trivs i nya huset redan första dagen...
Redan blivit mycket utevistelse och ätande ute på vår altan (som sträcker sig nästan runt hela huset!)
Bus-Millie utanför sitt nya "lekrum"
Efter gnäll under en hel dag vek sig mamman och pappan å hängde med på Leos lekland förra fredagen vid middagstid. Det blev sen middag på Max å sen hemgång ;)
Centerpartiets distriktsstämma i Gräsmyr innehöll intressanta föreläsningar, fantastiskt god mat lagad av Åsa Nyberg och en massa skratt!
Ibland leker Millie att hon tar insulin - precis som hennes kompis på förskolan 💙
Snart bor dessa två busungar grannar - å då lär de ju springa ännu snabbare till varandra ;) (här på väg till Agnes mormor och morfar som också bor granne med oss!) - å snön kom tillbaka en sväng...
Centerpartiet i Skeå besökte Naturbruksgymnasiet å prövade bland annat på att köra skotarsimulatorn. Jag hade glömt allt sen utbildningen. Antingen har maskinerna utvecklats eller så är jag glömsk ;) 
Gårdagens sjukling 
Vs
Dagens

Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar