tisdag 5 maj 2015

Tusen idéer.


Efter en helg full av mat och godsaker så tänkte jag försöka sluta vräka i mig...

Men efter dagens goda besked om att mina allergier inte kommer att leda till några farliga besvär så firade jag med att köpa pizza till familjen - från grillen ;) MUMS! var det!

Det var väldigt skönt att få sitta där och pröva äta jordnöt och mandel - bara för att försäkra mig om att det inte skulle hända något allvarligt. Svårt när man har fått så olika besked tidigare... Men man kan ju inte begära att de ute på vårdcentralerna ska kunna vara experter på allt!
Och för att orka med dagen hade jag med mig plättar som jag käkade i bilen ;)
Efter några dagars trötthet har Millie nu börjat bli rätt pigg igen - men trots detta så måste hon vila mycket och då myser hon helst ihop sig hos sin pappa :)


Hon har också lekt lite hund dessa dagar...eller inte bara lite utan rätt mycket.....

Och medan jag har börjat renovera och måla fönster så har hon målat kartong ;)

Kvällen spenderas i soffan och här ska jag vila efter dagen. Den har varit rätt tuff även om det var ett bra besked...

Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar