söndag 10 maj 2015

Vilken härlig helg!

Efter en vecka med mycket stillasittande och innelek så har helgen innehållit mycket utevistelse - riktigt skönt har det varit!
I fredags var vi ute för första gången som man kan räkna att Millie var rätt pigg - men det är ändå först idag jag kan säga att hon är som vanligt igen :)

Igår åkte jag och Maria (SJÄLVA!) in till stan och letade skor och en skinnjacka till mig bland annat. Vi hittade efter långt letande två par skor i alla fall!!

Eftermiddagen spenderades hemma - ute - med att börja räfsa bort alla löv!

Fredde kom hit på besök en sväng och tog med sig Millie till lekparken en sväng...

Kvällen spenderades hos Maria med hon, Tina och Karro + denna
Jag är ju inget större fan av att dricka alkohol men ibland är det ju trevligt och till ost och kex tyckte jag den smakade väldigt god!

Idag har vi varit ute nästan hela dagen - och även nu har vi räfsat!

Nu äre ba baksidan kvar!
Kvällen har spenderats på mitt nyköpta löpband ;) Fast jag ska va ärlig å säga att jag bara promenerade ikväll ;)
Men jag har då nått dagens mål i alla fall!

Nu väntar sängen!
God natt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar