onsdag 1 juli 2015

Treårstrotsen.

Bråk, bråk, bråk. Hela dagarna. 
Jag håller på att vara måttligt less nu.
Jag försöker verkligen tänka på att det inte är så lätt för Millsan heller, men när man själv inte är på topp så är det sjukt jobbigt att ta dessa fajter hela dagarna. 
Vi skulle ut och fiska igår kväll. Det blev inte p.g.a. att hon inte lyssnade.
Vi skulle testa ikväll igen. Det blev inte heller p.g.a. att hon inte lyssnade. Så ikväll fick hon gå i säng 17.45 efter allt bråk. Man orkar ju inte hur mycket som helst. Och jag känner att hon måste börja lyssna. Ni vet, hon springer runt med mat i munnen, spottar på golvet, spottar på oss. Håller på så hela dagarna. 
Men snart kanske det går över ;)
Vi hann i alla fall ha en fantastiskt härlig dag på marknaden och barndagen på Hembygdsområdet idag.
Millie ville rida på hästen och det var ju klart att hon skulle få pröva det, trots mammans rädda min och allergi ;)


Det fanns också kaniner på plats vilka var intressanta.

Efter ansiktsmålning, fika och en till sväng på marknaden var det dags att bege sig hemåt. 
Vi pumpade upp den nyköpta lilla poolen och fyllde den med bäckvatten och kommunalt vatten ;) Sen badade Sally och Millie en stund innan de åkte hem och vi började laga middagen. Sedan var det fight resten av kvällen. Typ ;)
Nu har hon nyss somnat - med handen över örat för att hon vägrade lyssna på mig.

Själv ska jag se på tv och vila heeela kvällen. 
GOD KVÄLL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar