onsdag 14 maj 2014

Däckad av allergin hoppas jag på att sova gott i natt och vakna pigg. Ibland undrar jag om man kan bli befriad från att vara ute såna här gånger då man är så jäkla allergisk :/ jag älskar att vara ute men det kommer på kvällen - det är då den mesta allergin gör sig till känna - ögonen kladdar ihop sig, snoret rinner samtidigt som man är tät i näsan och tungan "domnar". Trots 20 mg antihistamin varje dag. Skitallergi. Men nu peppar vi inför helgen! Stängning på fredag så den blir lugn, men på lördag åker vi till Nicke å Nettan m familj. Det ska bli så kul!!! Pepp pepp på att det blir bra väder också :) eller regn kanske så jag slipper allergin iofs - men skippa halvdant väder iaf ;)
För övrigt har jag och Millie målat med fil och karamellfärg här i afton. Mycket uppskattat, billigt och lätt att ta bort ;)
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar