söndag 11 maj 2014

Typiskt att när man väl försöker få upp ett om av bloggande igen så publiceras inte inläggen...men nu kanske... 
Jag ska just göra ett försök till att äta fisk för första gången sedan februari. Jag har hållit mig sedan jag hade nässelutslagen bara för att fisk är så histaminrikt. Men nu ska jag alltså testa igen och det vattnas i gommen vill jag lova ;) tror och hoppas att jag kommer kunna äta mycket fisk framöver! 
I övrigt har det varit en lugn och skön helg på Ringvägen.
Igår hade vi besök på kvällen men i övrigt har vi vilat och städat huset!
Millie hostar mycket idag plus att hon sov jättelänge på dagen igår vilket inte bådar gott utifrån förkylningssynpunkten... Men vi får väl se...
Idag ska vi bege oss till Brännfors och morbror Björn en sväng och hjälpa han med datorn... 
Ha en fin söndag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar