måndag 5 augusti 2013

30-årsfirande i lördags för Linda innebar forsränning i Vindeln å Ekorrsele.
Jag höll mig på land å inväntade de andra hela dagen men hade det hur bra som helst ändå i å me att jag fick hänga med några av delägarna istället.
På kvällen blev det middag i Ekorrsele innan vi där vid 23-tiden begav oss hemåt.
Vi valde att köra en annan väg hem och passerade då sanatoriumet i Hällnäs. Svit vilket ställe! Vi körde bara förbi men det jag såg gjorde mig chockad. Gigantiskt stort var det!!! Å sen sa de andra att det man ser bara är en liten del av allt!! Hjälp! 
Mitt i skogen typ som slottet stort! Alltså slottet i Sthlm ;)
Nu ska jag ge Millie frukost men jag bjuder på lite bilder i alla fall - å återkommer med fler inlägg senare idag!
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar