måndag 12 augusti 2013

Jahapp, jag som hade skrivit ett inlägg igår som jag tänkte fortsätta på idag å så är allt borta. Typiskt.
Det händer i alla fall mycket nu...
Mycket spännande!
Bland annat så kom en liten kille till världen i morse... En lillebror till vår gudson, son till fina Peter å Clara! 
För det andra så blev jag iväglurad på möhippa i lördags...

Tur nog har jag ingen bild på när jag var tvungen att äta min lunch i rondellen i Skellefteå... I morgonrocken de tvingat på mig. Å endast topp å trosor under. Det var nog det värsta :p 
Efter några uppdrag hamnade jag på Vitberget, där vi utmanade oss i samarbetsövningar för att sedan avnjuta en god middag som var tillagad på muurikkan :)
Därefter åkte vi å duschade innan resterande kvällen spenderades i och utanför Eves bonnstaskammare!
I övrigt har Millie sovit dåligt i två nätter nu och var grinig idag... Först tänkte jag att hon kanske var på G att bli sjuk men jag tror att det är tänderna för jag fick inte röra henne med tandborsten...
En lugn kväll avslutas nu med Criminal minds innan sängdags.
Ha en fin kväll allesammans å grattis på födelsedagen älskade Muggan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar