onsdag 7 augusti 2013

Då vare bestämt - det blir operation för Millie i höst. Nere i Göteborg. Jag trodde att jag var beredd men när jag fick beskedet igår så kände jag mig inte alls beredd. Det känns faktiskt riktigt jobbigt. Jag vet att de är duktiga å allt men jag antar att det blev verkligt för mig nu. Tydligen går de in via ljumsken till hjärtat så det blir ingen öppen operation - vilket jag inte heller hade förväntat mig som tur var. Det hade känts värre om det hade varit en öppen operation känner jag.
Vi ska få besked 4 veckor innan tänkt operationsdatum så vi vet inte riktigt när det blir... Men men... Sånt är livet antar jag...
I söndags hade vi i alla fall födelsedagskalas för Millie med familjen på min sida. Massa fika å bus.
I måndags var vi i Bursiljum å hälsade på Gurras kusiner samt fick en guidning i byn av Gurras farbror. Kusinerna är inte släkt med farbrorn utan de är på olika sidor då båda släkterna var där... Men riktigt trevligt var det och kul att lyssna på hur det var förr i tiden!
Igår var jag, Millie och mamma ner till Umeå på Nolia en sväng och trängdes i värmen innan jag var tvungen att skynda hem och dra iväg på mysmiddag med kollegorna på fritidsgården. Vi fick supergod mat hos Ingela å hann prata mycket under kvällen haha. Tiden bara sprang iväg!
Idag ska vi hälsa på Maria m familj i Ljusvattnet få se.
Ha en fin allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar