fredag 2 augusti 2013

Dagen har tillbringats till störst del i Umeå för att kolla Millies hjärta igen. Det såg ut "som vanligt" men läkaren skulle kontakta de i Göteborg för att se om de tycker att hon ska opereras nu eller sen. Hade hon varit nått år äldre hade de absolut gjort det nu men han ville höra med dem för att vara säker. Ev måste vi åka ner till Göreborg för en kontroll där få se. Vi inväntar svar senare då...
Efter besöket på lassa så hälsade vi på Anna en sväng innan vi drog och käkade på, komiskt nog efter läkarbesöket, Göteborg. Ett café i Umeå. 
Jag blev inte så impad som jag trodde att jag skulle bli!! Åt dock ingen efterrätt då jag blev mätt efter maten. Å den var god men jag tyckte det var lite dyrt för min smak :/
På väg hem åkte vi förbi Ånäset å en loppis. Ska visa mina fynd senare ;)
Millie har busat på innan det blev en lite tidigare kväll ikväll så hon sover redan :)
Nu ska jag fika!!!!!
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar