söndag 16 februari 2014

Arbetsveckan gjord och helgen snart detsamma!
Inte ovanligt nog vaknar jag förkyld igen men jag ska tänka positivt få se ;)
I veckan har Millie nytt säng! Hon har bara sovit i den två halva nätter men det blir ju mer sen ;) 
Det är min gamla säng och som syns på bild har vi varken renoverat säng eller rum - men jag tror inte att Millie bryr sig om det - den enda som bryr sig om sånt i denna familj är jag - men inte när det gäller små barns rum...inte än...
Alla hjärtans dag "firades" med jobb till kl 17.30 följt av pizza, ost, kex och geléhjärtan ;) mums!
Igår var det tänkt att vi skulle ha firat mammas 60-årsdag så hör nästan exakt 1 år efter med middag i Umeå då hon å Hsns skulle bo på hotell...men nä, då fick fick hon magsjuka istället stackarn :/... Men jag, Gurra och Millie åkte till Umeå ändå och hälsade på familjen Andersson-Blomgren med ett kort besök på stan först :) 
Känner mig som en matsnyltare som alltid blir bjuden på mat där men de är så snälla!! Det var så kul att ses igen - det är alldeles för sällan vi är i Umeå nu. Jag hoppas att vi håller oss friska nu så att vi kan åka iväg fler gånger ;)
Idag blir det en lugn dag förutom min första hockeyträning ikväll :D Yes! Det är sant! Det har startat ett veteranlag för oss damer ;) känns hur spännande som helst :D
Så nu ska jag upp å ladda! Jag fick sovmorgon idag - och jag kunde sova!! Guld värt!! :D 
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar