lördag 8 februari 2014

Familjen sjuk.

Der ena byter av det andra.
Just nu är läget 40 graders feber för dottern och förkylning för föräldrarna. Gurras öga är inte bra än heller men han kan i alla fall vara med oss på dagarna lite :)
Håller just nu vakt på en sovande Millie som inte får ta en alvedon riktigt än trots den höga febern :/ Känns hemskt att inte lägga på henne täcke när hon rycker av hurven men jag vet ju också att hon blir bättre om hon kyls ner... 
Men det går snabbt fram och tillbaka för nyss var hon uppe och lekte men är nu däckad...
Och vi som ska på efterkontroll i Umeå på måndag efter hjärtoperationen. Jag hoppas att hon blir frisk så att vi kan åka. 
Jag hann i alla fall se Charlotte Kalla ta silver på OS idag vilket är något positivt med att sitta i soffan :)
Nu ska jag fortsätta se på Stefan Löfven som berättar om sig själv på tv, typ. Jag håller inte med om allt i hans politiska tänk men som människa verkar han vara väldigt trevlig :) Jag kan tänka mig att se vinner några röster bara på det :)
Ha en fin lördag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar