söndag 9 februari 2014

Dröm stort.

Ibland får jag världens köpsug efter saker. Nu är det till exempel en ny klocka som jag är sugen på, nämligen denna:
2400kr... Skulle inte tro det va? Tur att jag inte är någon som bryr mig om märken = om det blir en till klocka så blir det en billig från Ur & Penn ;) 
Har också sug efter att få börja måla och göra gelénaglar igen men jag är fortfarande i allergitestadiet och ska se om det fanns samband mellan naglarna och de utökade allergierna... Just nu väntar jag också på provsvaren från blodproven få se...
Det är mycket nu.. Fick ett brev i veckan om att mitt cellprov visade lindriga cellförändringar men att dessa oftast läker ut sig själva vilket jag såklart hoppas på!
Och som på tal om pengar tidigare - min budget går inte riktigt ihop och jag vet inte vad jag köper för onyttigt heller. Men det är som att alla pengar bara försvinner till mat... Och vi som ska till Umeå nästa helg och lyxa till det med dyr mat... Hmm, hoppas att jag överlever ;)
På tal om annat så hade Millie över 40 graders feber hela eftermiddagen och kvällen igår. Alvedonen hjälpte knappt så jag baddade henne med en kall blöt handduk vilket hon tyckte var skönt för det fick henne att somna om hela tiden. Imorse vaknade hon glad och pigg men jag ska allt hålla koll ändå för hon var pigg igår morse också... 
Nåja, ha en fin dag allesammans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar