lördag 18 april 2015

Det här med att bestämma sig.


Jag har börjat förstå Sara mer och mer...att renovera är visst inte så enkelt....framförallt inte att bestämma sig för hur man vill ha det...
Jag har oerhörda svårigheter att bestämma mig för "rätt" tapeter...
Men snart kanske...

Idag är jag riktigt slut och jag vet inte om det är förkylningen eller. Jag var ju sjuk förra helgen och sedan blev Millie och Gurra förkylda...så då tänkte jag att de fick samma som jag hade...sen åkte jag visst dit IGEN. Skit också!

Jag trotsade förkylningen igår och promenerade en sväng på rasten vilket var oerhört skönt. Däremot får jag kanske tillbaka idag för att jag gjorde det...men det var det banne mig värt. Kolla ba:



Medan Millie sover i vagnen ska jag passa på att vika lite tvätt å sånt hade jag tänkt.
Hoppas att ni alla har en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar