söndag 5 april 2015

Tankar och idéer.

Innan vi flyttade hade jag en liten "dröm" om att sitta vid mitt gamla skrivbord och blogga.
När vi närmade oss flytten tänkte jag "äsch, jag kommer säkert ändå aldrig att använda mig av det där skrivbordet". Då tänkte jag på min morbrors vackra skrivbord. Det visade sig att min älskade bror Fredrik redan hade lagt beslag på det fina skrivbordet. Men tur som jag hade så passade Gurras gamla skrivbord inte in i hans nya kontor. Det var för stort för dörrkarmen. Och som av en händelse så hade säljarna lämnat kvar ett annat skrivbord inne just i hans kontor.
Så då blev det så att jag fick ta hans skrivbord.
Och efter flera kvällar av sittande vid just detta skrivbord så skriver jag nu det första blogginlägget här. Tuppen hör såklart bara hemma här under påsken ;) (högtidsnördig som jag är).
Och så måste jag bara få lägga in en bild på pannkakssmetstjuven som jag tog på bar gärning....

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar