lördag 25 april 2015

Förändring är oftast kul.

Hår, naglar och glasögon samma månad. Det är kul men det kostar. Nästan hela drömkontot faktiskt. Nya naglar på måndag igen men då hinner jag ju få nu lön ;) Jag ska göra då å så en gång inför semestern. Sen blire paus igen. 

Många glada nyheter strömmar in från alla olika håll nu. Bröllop, barn å annat skoj :)
Millie sover medan jag njuter av musik...
Hon bytte plats själv från soffan för en stund sen å fortsatte sova ;)
Vi inhandlade en ny stero för ett tag sen. Bästa köpet på länge. 
Jag som knappt lyssnat på musik senaste åren. Nu går både matlagning å städning så mycket lättare!

Och till något mer som går lättare nu... Jag har äntligen kunnat promenera å cykla lite. Jag har dessutom äntligen börjar använda armbandet jag fick av Gurra när jag fyllde år. 
Jag ska bara försöka förstå mig på det också - men det blir som en sporre att fortsätta träna! Jag är peppad!

I afton blire surströmming i Åbyn och SOM jag har längtat!

Ha en fin dag allesammans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar