måndag 25 januari 2016

Äre dags snart?

Hur många äre där inne? 
Frågor som kommer varje dag... men ännu ingen bäbis i sikte!

I helgen var vi på dop i Umeå för min kusins barn, Henning. Han fick namnet efter vår älskade farfar (min kusins morfar) som gick bort för 1 år sedan... När vi kom hem igår kväll, efter ett dygn hos Anna, Jonas och Nour, så myste Millie och Gurra i soffan...

Millies förskola fortsätter att leverera magsjuka och annat så vi håller oss hemma...
Vi pysslar och tränar på bokstäver...

Vi går omkring här inne och funderar på hur vi ska ha det i rummen....


Jag har fått mitt superpaket med en massa gardiner...så nu börjar mina årstidsinredningar igen...


Dagens lunch spenderade vi ute...


Men kan nästan inte ana att vi bor i ett villakvarter och fikade mitt bland alla hus va? 





Efter en timmes lek här på gården så drog vi på Konsum och inhandlade nödvändig mat. Sen dess har vi vilat här hemma...helt utslagna efter såna ansträngningar. 



Fullspäckat schema fortfarande för mig och min Aurorabarnmorska tyckte det var bra att jag hade det så nu när jag bara väntar på att bäbisen ska ut...så ikväll ska jag på möte i Skeå.

Innan dess ska jag hinna laga "kok-ihop" - en favorit efter min mormor.

Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar