söndag 17 januari 2016

Nygammalt.

Jag är helt frälst i detta tyg från IKEA - ett som jag har haft i många år. 10 år i sommar faktiskt. Jag älskar det lika mycket fortfarande.




Jag ser det ljuvliga vädret ut genom fönstret och skulle så gärna vilja ta mig en promenad


 - men förkylningen slog på hårt här inför helgen och efter att ha legat två dagar nu så verkar det vara på bättringsvägen - så jag her mig inte ut förrän jag känner mig kry nog. Jag hoppas verkligen att förskolan är öppen imorgon och utan sjukdomar så Millie kan få vara där en stund. Annars måste Gurra VAB:a...

Sötnosan ligger här bredvid mig i soffan och sover en stund just nu efter att ha spenderat 20 minuter utomhus. Hon kom in och sa "jag är iskall mamma"...sen har hon myst bredvid oss och till slut somnade hon.

Just nu ser jag på en film och försöker hitta ork till att laga middag. Men alltså denna matinspiration - vars har den tagit vägen? Och när jag knappt har någon smak heller så är det inte så kul ;p

Ha en toppenkväll allesammans!



1 kommentar:

  1. Hej :)
    Såg din kommentar på min blogg precis, vad glad jag blir & tack!
    Men så roligt att du läst den förut & att du hittat orken på nytt. För mig är det likadant.
    Jag slutade blogga under väldigt lång tid, då jag skrev mkt om mitt mående & insåg sen att jag kanske inte borde det.
    Men nu är jag vid en punkt igen där jag som alltid skriver för Min skull, det hjälper. & Då får man tycka vad man vill :)
    Men kommentarer som din värmer i hjärtat & du gjorde min dag! Energin har varit lost hela morgonen, nu är den tillbaka. Tack <3
    Har du någon mailadress? :) Du kan väl skriva till mig isf, vore roligt:
    simones@live.se
    Kram / Simone

    SvaraRadera