lördag 30 januari 2016

En helt vanlig lördag.

.....som har spenderats en stund på fantastiska Lekfarmen här i Burträsk (www.lekfarmen.se) som hade Familjedag idag. Jätteroliga initiativ har de verkligen. Tyvärr hade vi bråkat hela morgonen här hemma innan (3-årstrots deluxe) så vi var bara där en stund innan vi åkte till Skeå. Där grattade vi min kusin Simon som blir 30 inom den närmsta tiden ;) Fantastiskt fika bjöd de på och det är så synd att tiden ba springer iväg. Jag måste ta mig tid att hälsa på dem oftare!
Jag bara måste visa vad jag kom över för bild på FB idag. Ni som känner mig borde verkligen se till att hitta den där uppfinningen på riktigt. Jag är seriös. Snacka om en av de bästa saker jag någonsin har sett haha!


Ikväll ska vi bara vila och se på tv här hemma. Vi är helt slut båda två efter dagens aktiviteter. Jag har målat naglarna inför morgondagens årsmöte med Centerpartiet här i Burträsk, och så har jag försökt skicka nå viktiga mail inför veckan. Man vet ju aldrig hur länge man är hemma och har tid med sådant...

Imorgon hoppas vi på fint väder så att vi kan spendera förmiddagen ute, kanske kan Gurra rent skotta fram grillplatsen om det turar sig...vi får väl se...

Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar