onsdag 6 januari 2016

2016 är här.

Och det nya året firade vi in tillsammans med mamma och Hans...för fjärde året nu...
Vi åt god mat och spelade M.I.G (frågesport).







Millie vek in årorna rätt snabbt under kvällen...

Så...det är alltså januari nu...vilket betyder att det snart är dags för bäbisen att titta ut. Jag hoppas verkligen att allt ska gå bra. Jag är nervös. 

Det nya året har innefattat en otroligt välbehövlig vila för mig och Gurra i form av att mamma och Hans tog med sig Millie hem över hela helgen. Vi har aldrig haft barnvakt i två nätter på raken tidigare (knappt en natt) så vi vilade konstant hela helgen. Men det var ju fantastiskt att få hämta hem henne efter det. Jag längtar konstant efter henne när hon är borta, och Gurra likaså.
Under vilan passade jag även på att börja sticka - och jag stickade igår klart en vante av två till Millsan. Jag hann inte fortsätta idag så jag ska passa på en annan kväll ;)

Vi har också hunnit vara ute och lekt litegrann...bland annat gjorde vi en utflykt till lekparken - via resten av kvarteret på en sparktur först - för att fika ;)

Idag har jag varit en sväng på Sunnanåcupen med Maria och Thea. Det var riktigt kallt ute så vi ville inte vara borta så länge så att bilen inte skulle starta... Och så orkar jag ju inte hur länge som helst heller.

Nu ser vi på The Hunger Games, och jag måste säga att det är den konstigaste, råaste filmen jag har sett? Jag gillar den inte alls för den är så hemsk... Därför sitter jag med datorn samtidigt ;)

Nu ska jag dock ta en frukt - är kopiöst hungrig idag......

Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar