tisdag 10 september 2013

En effektiv dag idag. Pluggade först några timmar innan jag sedan var tvungen att invänta en bok som kom med posten för att jag skulle kunna fortsätta plugget. Under väntan hann jag med att städa, flytta på saker och röja undan en massa. Det var effektivt om nått vill jag lova. Tyvärr har jag inga bilder på det ;)
Millie var trött i morse innan det var dags att åka på förskolan...
Efter att jag hämtade henne i eftermiddag så drog vi till min mormor där Millies mormor och min morbror också var ;) Vi åt..... LUTFISK med löksås å potatis till middag idag. Det som vi brukar äta på juldagen i vanliga fall... Men det blev inte av förra året så kanske blir det två gånger i år istället ;) mums! Är det i alla fall.
Nu ser jag på Holywoodfruar och har just trått lite fika.
Hoppas att ni har en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar