söndag 1 september 2013

I torsdags fick jag å Gurra en mysig lunchdate alldeles själva när Millie var på inskolning på förskolan. Det var trevligt :) 
En helg full av mat har det minsann varit.
Först matfesten i fredags med Gurra, mamma och Hans å Millie såklart :) Maten va god å sällskapet snälla ;)
Idag beställde jag å Gurra var sin pizza å ikväll blir det godis. Detta för att jag inte har trått än i helgen hehe.
Igår på dagen kom min kusin Karin på besök å även Millies faster Lena å hennes Lars. Kul med besök :)
Igåe kväll drog jag till Maria å myste med henne och Tina i uterummet hela kvällen. 
Å förutom att äta pizza idag så har vi varit i stan å hämtat ett fina klädskåp som jag ska visa er senare.
Å när vi kom hem hann vi leka lite ute :) 
Nu ska vi lägga i säng mini-Gurra få se ;)
Ha en fin kväll allesammans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar