torsdag 5 september 2013

Stressigt med första veckan i skolan!
Två dagar i Umeå å resten med plugg. 
Jag passade på att käka lunch i ensamhet på Westmans i Bygdsiljum i tisdags.
En bakad potatis med deras hemmagjorda skagenröra. Det var underbart gott :)
Nu är jag så gott som klar för veckan med plugget men ska sitta en stund imorgon också. Innan jag hämtar Millie tidigare så att vi hinn göra nått också :)
I övrig har det inte hänt mycket. Vi har busat å jag är mer förkyld igen. 
Jag har hunnit att smaka min saft som jag gjorde häromveckan - Ernsts svartvinbärsbladssaft. Den blev jättegod men hade nog kunnat smaka lite mer svartvinbärsblad än vad den gjorde men :)
Fick dessutom provsmaka saften i nya glas som vi fick av mina fina klasskompisar för att vi har gift oss :)
Ikväll ska vi brudar hälsa på Saris en sväng få se.
Ha en toppenkväll allesammans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar