söndag 22 september 2013

En vecka av 5 på förskolan är redan avverkad. Tiden bara springer iväg. Men nog är det skönt att bara jobba och sen komma hem utan att ha en massa plugg. Jag har låtit den andra kursen bara ligga och vila nu men till veckan måste jag börja plugga igen...
I torsdags åkte jag och Maria till Skeå för att käka god mat å hinna umgås lite. Vi käkade på Oleary's. Det var jättegott!
Helgen är också snart slut men först ska vi åka å hälsa på Magnus, Ullis å Ellen :) Ska bli kul att se om Millie är lika egennyttig där som hon var när vi har hälsat på Malin å alla barn tidigare i helgen. Millie bara skrek och grinade direkt hon inte fick som hon ville...
Igår kväll kom Linnsan å hälsade på mig. Vi såg en film som var jättebra. Eller kan man säga att den var bra om den var tragisk och hemsk? Men liksom tänkvärd... Monster hette den.
Sen så vaknade Millie vid 22.30 å kunde inte sova själv efter det så jag fick lägga mig med henne men fick mig aldrig därifrån sen för då vaknade hon direkt så jag fick minsann sova utan att ha borstar tänderna eller tvättat ansiktet. Sen har vi snurrat i sängen hela natten med typ ingen sömn så idag är jag slut. Jag kokade nyss kaffe och det satt bra vill jag lova :D
Nu ska jag snart bada bebisen så att hon är klar inför stadsresan. 
Pappan i huset sover i husbilen på annan ort efter fest igår... Jag unnar han att få sova ut idag ;)
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar