söndag 8 september 2013

Helgen har gått i matens och umgängets tecken.
I fredags hängde jag med Linn å vi var chaufförer åt mamma å Hans som drog upp till deras stuga.
Igår var jag först in till Skeå å hade linskontroll samt hämtade mina nya glasögon. (Nedan: ett av dem :p)
Sen fotade vi barnen med Linn, jag å Sara, å sen åt vi gomiddag hos Linn 
...innan vi åkte till Elin J på vin- å kexkväll.
Riktigt trevligt var det.
Till å med så trevligt att jag somnade i soffan tusen gånger haha.
Men det betyder bara att jag trivdes så bra :)
Idag har vi varit i sommarstugan och höststädat med en del av min släkt.
Jag hittade lite svampar (soppar) där som jag stekte nyss å käkade på en macka med lite crème fraîche och WB-ost på. 
Mums var det!!!
Å sen har vi varit å röstat i frågan kring sjukvård i inlandet. Hoppas att det nu blir bra och inte att de sparar in på något annat stört sen. Fast så kommer det säkert att bli eftersom att pengarna ska tas från någonstans :/
Jag röstade ett JA idag i alla fall.
Konstigt att alla mina röda vänner också gör det då Socialdemokraterna röstar nej :p
Men å andra sidan vet man som sagt inte vad ett annat sparprogram innebär å det kanske sossarna har mer koll på. Så vad som blir bäst är svårt att veta...
Nåja,
Ikväll ska vi ha en myskväll här hemma - med pizza, tv å godis när mysan har somnat :)
Imorgon börjar träningen för mig igen - efter den segdragna förkylningen...
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar