söndag 27 december 2015

Julen 2015

En överlycklig Millie tog sovmorgon till kl 8 och började med att leta julklappar på nedre våningen.






Resten av dagen och kvällen spenderades i Åbyn på julafton tillsammans med Gurras familj.
Millie och Tobbe lekte oavbrutet från kl 14-22 typ... Helt fantastiskt vad de leker bra tillsammans trots att de inte träffas så ofta. 

Tomten gjorde succé liksom alla miljoners julklappar som utdelades under både julafton och juldagen.






Själv hade jag inte önskat mig annat än post-itlappar, en silikonpensel till bakning och pengar. Jag fick det + en liten skruvdragare och en "bakduk" som man kan ha på bordet när man bakar. Den ska jag snart testa hade jag tänkt :)

Juldagen spenderades i Brännfors med höjdpunkten - fika med Söderströms. Och i år var typ alla med. Förutom mina bröder eftersom Anders var sjuk och Fredde på Nya Zeeland.

Gårdagen spenderades här hemma med lek inne och ute. Mycket tid av dagen gick åt för mig till att hantera förvärkar. Men såklart stannade allt av senare så det var inget på g. 

Idag har vi också varit hemma och jag har känt av förkylningen lite extra mycket och har försökt kurera mig med te och vila. Jag har äntligen läst ut sista biten ur boken "Liv till varje pris". Blir sur över sluten på alla böckerna i trilogin men denna bok var hur som helst bäst av dem!

Nu har jag gått över till Marian Keyes istället en sväng få se...

Ha en fin kväll allesammans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar