måndag 18 april 2016

Hektiskt.

Efter en hektisk vecka går jag nu in i en ny vecka med lite kvarhållande stress. Jag hoppas att jag kan känna lugnet lite sen. Men Dio har dragit på sig en förkylning och Millie är trött och slut efter helgens alla kalas, så vi får väl se hur veckan blir.

Förra onsdagen var jag ute och åt lyxmiddag på Bishops med Clara. Himmel va trevligt det var! Vi drack alkoholfri öl och kom fram till att den mörka ölen var toppengod ;)

Jag hade en massa möten och jag och Sara drog en dag på Ikea i Umeå och snabbåt en lunch innan det var dags att bege sig hemåt å ta hand om Millie efter förskolan.

Dio är så otroligt glad mest hela tiden nu. Han vill skratta märker man, men han har inte lärt sig än haha!



Vädret har varit rätt tråkigt och grått men trots det har jag varit ute och promenerat litegrann och Millie har fått en ny cykel vilket gör att hon vill vara ute mest hela tiden.



Jag har lyckats söva båda barnen en kväll förresten. Gurra har lyckats flera gånger men jag har aldrig hunnit pröva förrän nu... Det gick bra, peppar peppar. Jag ska testa ikväll också få se!

Vi har som sagt varit på kalas i helgen. Först fyllde fina Tessan 30 i lördags och sedan grattade vi Stella igår. Hon fyllde också år i lördags. 1 år :) Vi konstaterade att vi har utökat vänskapskretsen lite de senaste åren. Förr var vi typ 16 vuxna. Nu var vi det + 11 barn. + att Anna hade lånat ett 12:e barn också ;) Helt sjukt! Då hade jag Dio och Gurra hemma dessutom ;) 
Men mysigt är det även om man är helt slut av allt ljud efteråt hehe.

På tal om något annat så såg jag idag Malou efter 10 som handlade om förlossningskador. Jag har tänkt skriva mer om det en annan dag. 

Ha en fin dag allesammans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar