torsdag 7 april 2016

Sortera livet.

Veckan började med att jag sorterade kläder i massor. Tyvärr hann jag inte färdigt i måndags och på natten mot tisdag tog febern tag i mig.


Som tur var så hade mina barn bestämt sig för att vara fantastiskt glada och snälla just när jag var som mest febrig och pappan var på politiskt jobb.




Hela denna vecka har varit fullbokad med politiska saker så jag blev glad när febern bara var kortvarig och jag kunde åka iväg på nämnd igår där vi beslutade om utbildningsutbudet för läsåret 2016/2017...

I morse åkte jag och Dio på frukostmöte på Urkraft där vi fick höra på information om deras arbete med TExAS. De gör ett fantastiskt jobb och nu vill vi bara att det ska få fortsätta - frågan är väl bara vem som ska finansiera det!!


På lördag är det distriktsstämma och jag hoppas att snoret har lättat lite tills dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar