lördag 2 april 2016

Påsklov.


Full rulle hela veckan... 
Först var vi i Svartå hos mamma och Hans och njöt av fint väder och många fiskar som nappade då jag begav mig med på träsket med Patrik och Hans en sväng och pimplade.


Vi har haft besök, varit hos folk på besök, lekt mycket ute här hemma på gården och jag har hunnit testa skidorna i år också! Det var kanske lite väl tidigt kände jag efteråt - men kul var det ändå.


Vi har varit i lekparker med Linda och barnen och vi har gått promenader och åkt bil...
Vadå syskonvagn? Vad är det? Att skjuta på två vagnar samtidigt fungerade ju trots allt ;)

Millies nya bilstol...

Igår var vi på Leos lekland och idag i Brännfors hos morbror Björn.


Morgondagen är inte planerad än och vi får se på vilket humör barnen är innan vi bestämmer något.

De somnade 20.30 båda två och sover än - vi föräldrar har alltså hunnit se lite tv-serier ikväll :)

Nu måste jag passa på att sova en stund. 

God natt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar