onsdag 20 april 2016

Sjukstuga.

Ja det blev visst sjukstuga här hemma då stackars Millie har haft 40 graders feber sedan i måndags natt. Dio är så gott som frisk men eftersom jag skulle till uriterapeuten en sväng igår så vab:ade Gurra Millie. 


Då passade jag på att åka och se på Kommunfullmäktige innan besöket hos uriterapeuten. Där debatterades bla. 2030-strategin och bristen på personal inom äldreomsorgen. Då kom också vårt (alliansens) yrkande om fler platser på Vård- och omsorgsprogrammet upp. Man kan väl säga att det är tråkigt när majoriteten inte verkar ha lyssnat på vårt förslag till yrkande utan bara ignorerar det utan mer koll.

De hade en lång dag men de hann inte med alla interpellationer som tänkt, så jag måste he mig dit nästa gång också för att få lyssna till Alliansens som jag ville höra på. Jag missade Carinas viktiga om skola och BUP - ungdomars psykiska ohälsa...

Idag har vi försökt överleva dagen och sitta still mest hela tiden för att Millie också ska hålla sig still. Jag passar på att tvätta och diska... Och mysa...



Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar