söndag 3 april 2016

Roadtrip.

Det blev en liten roadtrip idag - först till Boliden och käka lunch på pizzerian. Vi tyckte att pizzorna var goda men efteråt luktade vi ofantligt mycket rök då det verkade som att personalen stod och rökte just utanför så det kom in via nån ventilation eller nått. 
 
Vi hade sedan tänkt stanna i stugan en sväng men det tråkiga vädret gjorde att vi åkte vidare och kollade in Bastuträsk med bilen innan vi åkte vidare mot Kalvträsk. På vägen dit passerade vi Kattisträsk - ett ställe jag blev förälskad i. Himmel så vackert det var. Tyvärr har jag inget kort men...

Väl framme i Kalvträsk stannade vi till vid vildmarkscampen och fikade lite innan vi åkte hemåt.



Hemma igen så har vi laddat upp inför en ny vecka och äntligen lite vardagsrutiner  igen... Jag hoppas på att hinna få bort nå sand från hallen. Jag gör inget annat än att dammsuga nu tycker jag. Men det är ju rätt skönt att kunna gå in och ut med skor ändå - så det är värt det ;)

God natt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar