tisdag 12 april 2016

Snoret har lättat...

...och kläderna är rensade. Likaså Millies lekrum och då fick hennes teckningar nya platser på väggarna.

Distriktsstämman är avklarad och Millie hade party med sina vänner i lördags kväll.





Millie har lekt hund och jag har suttit ute och planerat våren.


söndags hade vi besök av Jenny, Alfred, Anna, Jonas och Nour och barnen lekte ute i det fantastiska vädret.


Dio leker och ler om dagarna och har sovit fantastisk bra de två senaste nätterna.







Millie har cyklat med balanscykeln och jag har promenerat lite igen och lyckats få färg på händerna...


Dio har "fyllt" 2 månader och han har vuxit ur flera av sina overaller redan


Snön tinar för fullt och idag har jag suttit ute hela förmiddagen och arbetat bort en massa på datorn medan Dio sov i vagnen.

Nu är pappan och Millie ute och leker medan Dio snuttar på här bredvid mig i soffan. Han ska nog snart äta sitt kvällsmål och sedan gå i säng där vid 19.30 skulle jag gissa. Själv funderar jag på att måla naglarna när Millsan också är i säng. Vi får väl se om jag lyckas hinna med det.

Ha en fin kväll allesammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar