fredag 20 november 2015

Dagens promenad.


Fantastiskt fin dag. Jag promenerade upp i Kvarnberget en sväng och plumsade i snön. 
Jag var konstant rädd för björnar men jag gick i alla fall.

Det var som en saga.
Jag måste nog ut en till sväng idag. 
Kanske inte för att promenera då.
Bara för att njuta av snön.



För övrigt så måste jag bara berätta att jag för första gången i mitt liv (kan faktiskt hända att jag har testat det EN gång tidigare, typ för 8 år sedan) har jag lagat crêpes.
Igår skulle jag göra köttfärsvarianten. Men när jag stod där så insåg jag att jag ville ha ett vegetariskt alternativ också. Så jag gjorde en stuvning typ, av svamp (burksvamp faktiskt), två olika paprikor, salt, peppar, vitlök och persilja. Det blev otroligt gott.
Ja självklart en massa ost också. Båda hushållsost och Wb-ost. Självklart var det Wb-osten som gjorde den fantastiska touchen ;)
Jag gjorde också med köttfärs i vissa. Tacosmak. Det blev som förväntat, helt okej.

Nu ska jag äta lunch få se.
Ha en fin dag allesammans!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar