torsdag 10 december 2015

Julbak.

Idag har jag äntligen lyckats börja baka lite inför julen. 
Lussekatter stod på dagens att-göra.

I vanliga fall brukar jag orka göra en massa sorter per dag. Men inte nu. Nu blev jag nog slut av det.
Imorgon ska jag försöka göra något annat. Beroende på om Millie mysan ska få va hemma eller. Jag måste se hur jag känner mig. 

Igår var jag på nämnd och den blev långdragen men intressant. Jag känner att jag tappar otroligt mycket förmågor av att gå hemma. Koncentrationsförmågan är dålig just nu... Men jag är glad att jag får komma mig ut lite i alla fall. Det är skönt! Jag var dock tvungen att åka hem innan nämnden var klar för dagen vilket kändes surt - men jobbet bjöd på julbord i Ljusvattnet, där Lyckostens festservice serverade oss! Gissa om jag var slut efter det? ;) Jag sover otroligt dåligt just nu p.g.a. de sura uppstötningarna som bara tvärkommer mitt i natten. Jag ska ta med mig Novalucid upp till sängen ikväll så jag har något att ta. I natt sov jag bara mellan 00:00-02:47 och somnade sedan strax före 05:00 igen...och så upp kl 07:00. Så det blir inte många sammanhållna sovtimmar...

Tänkte visa vår fina adventsljusstake som mamman i huset hade arbetat med...för att 1 sekund senare bli något helt annat... Men vad gör det? Julen är ju barnens årstid - så Millie får flytta om den hur hon vill ;) Så här ser den ut för tillfället ;)


Lite tomtar har också fått komma på plats i huset nu... Men julgranen har vi inte tagit in än!! Hör å häpna! Jag som brukar ha den i oktober typ.

Nu ska jag fika kvällsfika och se på Hela Sverige bakar junior.
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar