tisdag 8 december 2015

Koll av insidan.

Ja idag har jag varit hos barnmorskan för att kolla så att allt står rätt till med bäbisen. Och det verkar det göra. Hen har lagt sig nedåt men är fortfarande rörlig vilket såklart innebär att hen kan vända sig igen. Trots det så har jag förhoppningen om att hen stannar där ;) +20 kg också...hrmm... Får motivation att träna efteråt i alla fall - hoppas den motivationen håller i sig bara!

Jag vaknade upp i natt av att jag kräktes (en rejäl sur uppstötning) - eller jag hann som få ner allt i halsen igen (fräsch info va?) - förmodligen pga att bäbisen sparkade högt upp eller nått. Och kanske pga att jag hade ätit en massa Havrefras till kvällsfika igår kväll. Det resulterade i alla fall att mitt planerade julbak får bli en annan dag. Jag är helt slut och mår illa fortfarande. Jag hoppas då verkligen på att jag inte har dragit på mig nån maginfluensa. Jag har ju inte varit ute på flera veckor typ?
------------------------------------------------------------------------
Igår testade jag på min nya app på iPaden där jag kan rita, sätta in foton osv. Riktigt bra för mitt politiska arbete. Jag lekte lite med den igår och sedan har jag redan hunnit pröva den lite mer och det enda negativa är väl att det inte var så lätt att skriva med pennan - men jag kan ju i alla fall rita med den vilket är bra när modeller visas upp som man vill rita av.


Och idag har jag äntligen beställt en Filofax - med iPadhållare.
MEN jag måste nog börja göra sådana själva för det fanns ingen i min smak. Men jag får väl utvärdera det när den kommer - den verkar i alla fall vara praktisk.
---------------------------------------------------------------------------
Jag är inne i bofas just nu tror jag, Jag vill gärna sortera och fixa i ordning en massa saker här hemma - och eftersom jag inte kan göra något själv så kör jag stenhårt med Gurra. Stackarn. Tapetseringen är inte klar än heller men förhoppningsvis i helgen. Då vi hade tänkt oss till Umeå... Men vi får se vad vi känner för när helgen kommer. Jag känner mig bara så ordentligt slut hela tiden.

Nu ska jag ta tag i tvätten och äta nå mellanmål - trots att jag inte är sugen på något. Men då slits jag ju mellan att få migrän och må illa och eftersom jag ska hämta Millie idag så är illamående bättre än migrän. Snacka om i-landsproblem.

Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar