tisdag 1 december 2015

Ett infall.

Efter förvärkar igår och rejäla sammandragningar idag så kände jag bara efter att ha vilat rejält att jag skulle he mig ut på en promenad. Jag brukar ju inte komma mig så långt iväg men denna gång gick jag en rejäl sväng... Jag kunde inte låta bli när denna himmel lockade mig att passera skogen och få se den bättre...


Jag gick och gick och gick...och till slut kom jag fram...Och naturligtvis var det 1000 ggr vackrare i verkligheten...



Det var inte samma sagokänsla som senast - då snön låg tung på träden - men ack så mysigt ändå.

Jag hoppas också att snön får komma så att Kvarnberget kan öppna liftarna!


Här hemma ser det ut som kaos överallt. Jag har försökt julpynta i typ 1,5 vecka och det blir aldrig färdigt för jag är så slut. Imorgon kanske jag orkar ställa upp lite mer saker. Vi ska också få upp lite fler gardinstänger i huset och jag ska försöka få ordning på gäst/barnrummet.

Hoppas att ni har en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar